اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فارس من | فرماندار خوسف: بیمارستان خوسف تا سال ۱۴۰۰ بهره‌برداری می‌شود

فرماندار خوسف با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان خوسف، گفت: مناقصه بیمارستان 32 تختخوابی شهر خوسف با مبلغ بیش از 130 میلیارد ریال برگزار و پیمانکار پروژه نیز عملیات اجرایی فاز دوم این بیمارستان را آغاز کرده است.

فارس من | فرماندار خوسف: بیمارستان خوسف تا سال ۱۴۰۰ بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در پی ثبت سوژه «تأخیر و سنگ‌اندازی در ساخت بیمارستان خوسف» در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤول مربوطه پیگیری کرد.

محمد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خوسف، با بیان اینکه در سفر هیئت دولت نهم و دهم به خراسان‌جنوبی بحث احداث بیمارستان در سه شهرستان استان مطرح شد، گفت: بیمارستان دو شهرستان ساخت، تکمیل و تحویل داده شد، ولی بیمارستان شهرستان خوسف بر زمین ماند.

وی بیان داشت: بنیاد برکت یک پروژه به نام خانه بهداشت در دستور کار خود قرار داد ولی مسؤولان شهرستانی به این نتیجه رسیدند که اگر خانه بهداشت در این شهرستان احداث شود بحث بیمارستان به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

فرماندار خوسف با اعلام اینکه از سال 92 عملیات احداث این بیمارستان آغاز شد، تبیین کرد: با شروع احداث بیمارستان از اعتبارات مرکز بهداشت شهرستان و از هر مکانی که توانستند اعتبار گرفته و30 درصد کار بیمارستان پیش و همچنین با تلاش نماینده مردم خوسف در مجلس در ردیف بودجه سال 97 برای بیمارستان خوسف بودجه ملی پیش‌بینی شد.

شفیعی با اشاره به آخرین وضعیت این پروژه، اعلام کرد: مناقصه بیمارستان 32 تختخوابی شهر خوسف با مبلغ بیش از 130 میلیارد ریال برگزار و پیمانکار پروژه نیز عملیات اجرایی فاز دوم این بیمارستان را آغاز کرده است.

وی پیرامون زمان اتمام این پروژه بهداشتی درمانی، خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده تا سال یک هزار و 400 این بیمارستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/69039/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول